7

بی ام و M440i گرن کوپه ۲۰۲۵ با فناوری هیبریدی خفیف و قدرت بیشتر رونمایی شد


چند ماه پس از رونمایی از فیس لیفت سری 4 کوپه و کروک، ب ام و از همتایان چهار در خود، بی ام و M440i گرن کوپه و i4 تمام الکتریکی نیز رونمایی کرد. مدل های 2025 از تغییرات ظریف بیرونی و داخلی، چراغ های عقب لیزری، سیستم چندرسانه ای جدید و موتورهای به روز بهره می برند.

430i Gran Coupe همچنان به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مجهز است که 255 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با این حال، موتور در حال حاضر توسط یک سیستم هیبریدی ملایم 28 ولت تقویت شده است. این چرخه میلر را برای افزایش کارایی اجرا می کند و BMW تغییراتی را برای بهبود تنفس خود ایجاد کرده است. M440i گرن کوپه جدید به لطف سیستم هیبریدی ملایم 386 اسب بخار قدرت و 398 پوند فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که مدل قبلی 382 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور تولید می کرد. مانند قبل، هر دو موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می شوند.

تغییرات ظاهری BMW M440i Gran Coupe

قدرت i4 تغییر نکرده است، اما مانند سری 4 گرن کوپه، تغییرات ظاهری را تجربه کرده است. بارزترین تغییر، چراغ های جلو است که طرح قدیمی «چشم های فرشته» بی ام و را با طراحی انتزاعی تری جایگزین کرده است. چراغ‌های LED تطبیقی ​​و چراغ‌های عقب لیزری مشابه M4 CSL استاندارد در M440i و i4 M50 هستند و به‌صورت آپشن در مدل‌های دیگر موجود هستند. چرخ ها را می توان با طراحی جدید سفارش داد و BMW نیز ظاهر جلوپنجره کلیه را تغییر داده است.

در داخل، دو گزینه جدید برای فرمان وجود دارد – یک فرمان دو پره برای مدل های استاندارد و یک نسخه سه پره ته تخت برای مدل های M Sport. صفحه نمایش چند رسانه ای خمیده به جدیدترین سیستم سرگرمی رسانه ای BMW iDrive 8.5 مجهز شده است. برنامه ریزی مسیر الکتریکی با نمایش ایستگاه های شارژ نیز برای i4 موجود است.

سری 4 و i4 قبلاً عالی بودند بنابراین نیازی به تغییر زیادی نداشتند. ب ام و هنوز قیمت این مدل ها را اعلام نکرده است، اما می گوید تولید آن در ماه جولای آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا